castle walls

Dagen har gått så himla fort verkligen!

Den börjades på Scandic för att äta hotellfrukost där med (nästan) alla arbetskollegor! Hur trevligt som helst och vilken god mat de hade! Vi rullade nästan ut därifrån efter att ha suttit en timme och ätit goda frallor, bacon, yoghurt med massa goda frön i, en riktig caffe latte och massa annat gottigott. Eftersom jag kom en halvtimme tidigare än vad jag egentligen skulle så fick jag jobba med mailen, så himla bra!

Så det har varit en bra dag. Den avslutas med Linda på Skype, Winnerbäck i högtalarna och en tallrik nudlar! Vi tänkte egentligen kanske kolla på film hos Vickan ikväll men kände att mitt huvud har svikit mig lite idag. Inte alls riktigt hängt med. Så jag tar en rein-check!

Är ju ledig i helgen så får se vad som händer, än så länge har jag inga planer alls. Däremot planerar vi helgen i Jönköping! Alla verkar kunna den 26-27 förutom jag så idag har jag försökt att byta bort min jobb-lördag, dock förgäves! För jag vill verkligen åka tillsammans med alla tjejer, det hade varit SÅÅ kul! Så nu ska jag pusha mina kolleger att ta min tid - för iväg ska vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0