baby, please don't go

Försöker få in massa nyttig information i huvudet samtidigt som jag sitter och snackar skit med Sabina på chatten. Så om jag nu får i mig något av det jag har lärt mig denna kvällen blir jag glad. Planeras en fest inom snar framtid, ska bli kul! Var längesen vi faktiskt festade på riktigt ihop! Att dricka vin är inte samma sak för mig, då jag knappt får i mig något. De andra uppskattar ju dock den drycken precis som den är =)

Imorgon är det dags att pallra sig till jobbet igen. Har fått den himmelska tiden 11.30-20.00 med chatt de fyra sista timmarna. Detta var sista gången jag inte önskar tider för någon schemaperiod, har ju bara fått dem som ingen annan vill ha. Fast i och för sig kan det vara ganska skönt att starta en måndag med en lång sovmorgon, aldrig fel ju. Och när jag kommer till jobbet får jag träffa Hanna igen som nu är tillbaka från sin semester. Hon ville inte berätta några detaljer över chatten utan ville ta det när vi ses istället. Så är lite spänd vad hon ska komma med för detaljer :D

Känns förresten som om man är den enda som faktiskt inte kollar på handbollen. Hade det inte varit för att folk uppdaterade på facebook hade jag inte ens vetat om att det var handbolls-EM (?) Är man inte intresserad så är man inte det. Punkt slut liksom. Nu ska jag läsa vidare lite, tjöta lite till och sen är det dags för solsidan! ÄNTLIGEN!


Trysil '09, oj vad kul vi hade

n'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0