all you gotta do is smile that smile and there go all my defenses

Ibland älskar jag mig själv något så otroligt.

Har några på min vännerlista som jag aldrig träffat i verkligheten men som jag pratar med dagligen på jobbet. Chattade med en av dem innan jag skulle opereras och lyckades (tydligen) lura in honom att det var brösten jag skulle förstora och inte operera tanden.

Idag kommer han upp på chatten och frågar hur det har gått. Eftersom jag hela tiden trott att han vetat att jag drev med honom berättade jag såklart att jag var svullen och såg ut som Grinchen. Hur han kopplade grinchen till bröst har jag ingen aning om hur han lyckades. När jag började att lura honom för några dagar sen kopplades han upp och ner hela tiden, så mitt meddelande där jag skrev att jag skämtade måste ha förtsvunnit bland alla inloggningar. Så när han tog upp ämnet så kunde jag inte motstå frestelsen att fortsätta driva lite till. Vad annars när det gäller mig? =)

"bara sjukt att du har dubbel D
ingen aning för vad Dubbel D betyder men låter stort"


Denna bilden fick han för att visa hur stora de var, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0