24 januari

Åååååh, jag är så frustrerad. Har hållt på att pilla med en fotobok sen jag kom hem typ och så hänger sig datorn och jag startar om den. När den är igång igen visar det sig att bilderna är kvar men bara där man får plocka dem, alltså måste jag välja ut vilka jag ska ha IGEN. Och det har jag inte alls någon lust med ikväll. Så det lägger jag ner nu och tar tag i betydligt viktigare saker!

Dagen i övrigt har varit bra, känns som den har flygit iväg. Ja, för en gångs skull kändes det inte hopplöst att det 'bara' var måndag! Har haft kul på jobbet med både kollegor och säljare! Såna dagar vill vi ha mer av! Och så var våran pingla Hanna tillbaka med, så kul att se henne :)

Imorgon vankas det operation och även om det är jobbigt att erkänna så är jag sjukt nervös. Det är i 'tandbenet' som de ska vara och greja och jag vill inte. Men samtidigt vill jag inte ha det som jag har det idag så det är ju ändå en puff i rätt riktning. Om 3 månader ska jag kunna äta ett äpple, köttbit eller en gyrosrulle utan att behöva tänka hur jag ska bita. Hur skönt?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0