vem dansar kudoro?

Har haft en sån skön dag idag! (om man bortser från tandläkaren som var 35 min sen..)

Shoppade med mamma och när Elina & Nanna kom till stan gick vi och lunchade tillsammans på tre G, vilket var lika gott som det alltid är. Nanna slog även på stort och beställde glass som vi alla mumsade på, den var sååå underbar! När vi sedan hade en lagom stor matkoma gick vi tillbaka till affärerna och fortsatte att shoppa! Vågar knappt tänka på hur mycket jag handlade men jag är sååå nöjd med alla mina inköp!

När vi var färdiga med stan åkte de hem till sitt och jag åkte med mamma & Niclas hem till Ledja där jag är nu. Har snackat lite med Sabina på chatten idag och vi har spikat förfest hemma hos Vicky imorn, ska bli så kul! Det är vi tjejer och så Christer, haha! Tanken är att vi ska gå ut också men vi är lite splittrade när det gäller uteställe. Hanna vill till Piraten och jag till Harry's, de andra har jag ingen aning om vad de föredrar =)


min bebis!


Men nu ska jag fortsätta med att göra.. ingenting! Hörs imorn.
Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0