lista

Det första du tvättar i duschen? Håret eftersom det är så tråkigt, duscha över hvuvud taget är supertrist!
Gillar du kaffe? Latte!
Hur mår du just NU? Livet leker som vanligt. Är dock lite trött på att vara i K-town! Så nu planeras det in en tripp till Jpg, Malmöe & STHLM
Berätta om din senaste dröm: Det var en mördare som härjade runt på Ronnebygatan och jag och Siri var inne på TIME. Dit kom mördaren och haffade massa folk men på något konstigt sätt klarade vi oss undan det. Så de som följde med var tvugna att hålla sina händer och följa mördaren som var klädd i en gul, fjädrig kycklingdräkt. Är man frisk om man har såna drömmar?
Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Ah, definitivt! Niclas kassler i ugnen med broccoli, curry/chilisås med ris är världens bästa. Vet att det inte låter särskilt gott men det är himlens gåva till oss människor.


Vad vill du ha just nu? En sommarkväll på en altan med massa bra vänner, en grill och härlig musik. Finns inget bättre!
Använder du smileys? Aldrig!
Har du träffat någon kändis? Har pratat med både Anders Bagge och Lilla Al Fadji bara den senaste tiden. Men träffat? Ja, det har man väl med gjort men kommer inte på någon så här spontant.
Gillar du keso? Jag varken gillar eller ogillar det, ingen direkt favorit liksom.
Vilken låt hade du sist på huvudet? I just had sex & Usher - More


Hur många länder har du besökt? Sverige, USA, Thailand, Turkiet, Grekland, Spanien, Frankrike, Danmark, Karibien (får förkorta det så), Mexico, Colombia, Panama, Polen, Tyskland, Norge, Slovakien, Ungern, Italien.. Är fler, men kommer inte på dem just nu.
Är dina föräldrar stränga? De var det förr när jag var mindre. Mycket bestämda tider och sånt, däremot har det blivit mycket bättre med det när jag växte upp mer och mer! Dock har de alltid varit snälla med att låtit mig åka överallt och har inte stoppat mig med det.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? AAAAAAAAAAAAAAAALDRIG!
Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nej, inte vad jag kan se i alla fall.
Brukar du hyra film? Det händer men inte så ofta.
Vad åt du till lunch? Niclas fiskgryta/gratäng (?) med potatis, underbart gott!


Har du lockigt hår? Ja, men inte fina lockar utan de lockar sig mest som de vill.
När grät du senast? Var väl till någon film för ett tag sen!
Sover du med TVn på? Alltid, kan inte sova annars.
Gillar du ditt liv just nu? Ja, man ska verkligen inte klaga. Trivs faktiskt för tillfället :)
Har du bra syn? Ja, det är därför jag har glasögon.
Vad var det senaste du köpte? Yoghurt, pasta, spaghetti och pålägg!
Äger du ett vapen? Nej, inget sånt. Mer än knivarna i mitt kök vill säga.
Gillar du ditt hår? Nja, tycker mest att det är i vägen.
Gillar du dig själv? Varierar ganska mycket, men oftast.
Hur ofta använder du MSN? Är typ alltid inloggad men som offline så skriver bara till personer jag själv vill prata med. Tycker att MSN är så mycket smidigare än facebook-chatten då man kan göra så mycket mer. Därför tycker jag det är trist att man inte lägger till folk där lika ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0