få mig aldrig att tro

Vilken bloggtorka det har varit men det är så det blir när man har roligare saker för mig. Tänkte mest kika in för att säga att jag inte dött även om det gick vilt till ibland. Har haft sååå kul verkligen!

Därför blir jag bestraffad idag då jag är sjuuukt seg. Har druckit flera koppar kaffe och en stor redbull men det går fortfarande inte över. Blir en riktigt tidig kväll idag efter att jag har ätit nu. Fick förresten veta nu att jag inte fick jobbet i butik. Känns såklart jättetråkigt men finns inget annat att göra. Tänk då vilken tur jag har som ändå trivs så bra på mitt nuvarande jobb =)

Får hoppas att Sabina är tilltäckligt frisk för att komma till jobbet imorn då hon varit sjuk idag. Troligtvis lär det inte hända då hon tydligen blivit riktigt dålig men man ska ju aldrig sluta hoppas! Blir ju trots allt mycket roligare ju fler vi blir!

Nu rundar jag av! Har ni tur orkar jag knåpa ihop ett inlägg med bilder från helgen innan jag drar till jobbet imorrn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0