24 februari

Halllå i rutan.

Som ni märker är jag inte alls lika aktiv här som jag skulle vilja. Det är både tiden och lusten som inte riktigt finns där för tillfället. Jobbar ju mestadels 11.30-20 vilket innebär sovmorgon på morgonen och så slapp när man väl kommit hem och satt sig i soffan. Så ni kan ju tro att jag längtar tills den nya schemaperioden börjar då jag inte alls har lika kassa tider, ska bli så skööööööööööööönt!

Annars då? Jo finfint. Håller för tillfället på att packa (vilket jag suger på!) tills imorgon då det bär av till Jönköping med mina bruds. Har sett fram emot detta SÅÅÅ länge och jag känner på mig att det kommer bli totally awesome! (vad annars liksom?) Så efter jobbet styr vi Forden mot nordligare breddgrader, wiho!



Lite bilder jag inte ens jag sett förräns idag, det gick vilt till i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0