365 dagar

Idag firar jag och Alamedan 25 ett år ihop för idag är det exakt ett år sedan jag sov min första natt här. Trots att det låg möbler, hyllor och flyttkartonger huller om buller ville jag inviga min lägenhet så fort som möjligt. Är egentligen ganska sjukt att man inte märker att tiden går så fort, hade verkligen ingen aning vart jag skulle vara idag när jag skaffade den.

Det har hänt så mycket kul sen jag flyttade hit. Har haft mina pärlor sovandes över här, mååånga roliga fester, grillningar på bakgården och bara massa mys. Är så skönt att jag trivs som jag gör, för det gör jag verkligen.

Så nu ska jag diska lite, plocka in mina nytvättade kläder i garderoben och så packa lite tills Malmö innan jag hoppar in i duschen. Väntar mig nämligen en lång dag imorgon med. Upp tidigt för en grej och sen möta upp Sabina på Hemköp för att handla frukost och lunch att ta med sig till jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0