15 februari

Hej alla glada!

Tisdag idag och veckans andra dag vilket betyder att vi redan har avverkat 2/5 arbetsdagar denna veckan. Även om det fortfarande är 3 dagar kvar tills jag åker till Malmö så vet jag att det kommer gå sjukt fort, eller jag hoppas det i alla fall. Ser fram emot det så sjukt mycket. Att dessutom Elina kommer ner på lördagen gör ju inte det hela sämre direkt :) badoom, vad bra!

Annars då? Har sjukt kul på jobbet och tycker det är så roligt att kunna träffa så många som jag gör på jobbet varje dag. I och med att så många av mina vänner faktiskt jobbar där nu. Dock så får vi se hur länge jag blir kvar. Alla vet att jag trivs hur bra som helst med det jag gör idag. Men för en månad sen ungefär visade Hanna att ett butiksjobb låg uppe på vårt interna nät och jag kunde inte låta bli att söka. Eftersom de först glömde att registrera min ansökan och sedan inte riktigt hade tid för en intervju gjorde det ju att allt drog ut på saken. Men idag så hade jag min arbetsintervju och gissa om jag var nervös? Är egentligen inte alls särskilt duktig på att sälja in mig själv men är nöjd med det jag lyckades åstadkomma under de 45 minuterna vi satt i rummet. Så nu håller vi tummarna, allesammans!

Imorgon jobbar jag sent igen. Men eftersom vi har fått in nya medarbetare på vår avdelning finns det några som vill ha kvällar och helger vilket vi gärna ger bort. Har inget emot det egentligen men att varje dag börja sent känns fel. Känns som om jag förlorar massa timmar då man inte riktigt hinner göra något varken före eller efter. Så har fått några dagar bytta vilket känns så bra! Tur att nästa schemaperiod ser bättre ut.

 


en lite Natalie 2006

Har väl inget mer att dela med mig av för tillfället. Försöker i alla fall att uppdatera er lite, Sabina klagade nämligen på att jag uppdaterar alldeles för sällan. Hoppas du är nöjd nu snäckan ;p Nu hade jag tänkt gå & lägga mig för att sedan ha en LÅNG sovmorgon imorn! :) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0