tjejkväll

Hade en sån rolig kväll igår and I loved it! Började göra mig iordning redan på jobbet då jag slutade så sent som vid 20 och blev sedan upphämtad av Tobbe, Hanna, Sabina och Tobbes kompis som körde oss till Lindesnäs där Vickan väntade på oss med massa gott snacks och äppelkaka!

Efter ett tag joinade även Christer & festen var igång på riktigt. Blev mycket dans, skratt och skitsnack precis som det ska vara! Runt 12 kom en taxi som körde oss till Harrys där vi gick före hela kön eftersom Hanna kände vakten, vi sa inte direkt emot. Träffade på massa goa människor men det var sååååå många där inne att vi gav upp runt halv 3 och gick och åt!

Där konstaterade jag & Siri att vi är för gamla för det här. Bättre var det på "vår tid" när man hängde på Nivå, where all the magic happend! Men maten var god i alla fall och jag gick hem och la mig mätt och nöjd efter en kul kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0