söndag

Har haft en sån härlig helg verkligen! Igår gjorde jag inte många knop, mer än städade såklart! Såg verkligen ut som ett bombnedslag i HELA lägenheten. Var ju också på Mc'donalds med Anthonio och Tobias, grymt vad roliga de är. Men annars hände det inte för mycket igår vilket kan vara skönt det med.

Idag har jag jobbat och det var helt okej med! Jobbade med Hanna, Emelie, Carlos och Åse (fick även sällskap av både Nanna och Elina stundvis ;p) så det var ett härligt gäng. Tiden gick hyffsat fort och rätt vad det var så var man hemma igen. Har kollat på Sofias änglar, Solsidan, Time out och nu är det Wallander - Skulden. En riktig TV-kväll med andra ord.


Imorgon är det jobb som gäller igen! Jag och Sabina börjar samtidigt så vi ska vara så där hurtiga och gå till jobbet, får se om jag även tar gymmet innan det. Har bara fått den sena tiden på jobbet denna veckan samtidigt som jag jobbar på lördag så det är ju inte det ultimata direkt men det blir nog bra =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0