Natalie på äventyr

Nu är jag påväg, på riktigt. Sitter på tåget med mitt mobila bredband som lägger av lite då & då eftersom det inte riktigt finns täckning i skogen. Har precis passerat Bräkne-Hoby så har inte kommit särskilt långt men det är ingen fara, än är jag inte uttråkad. Har laddat upp med yoggi, latte, riskakor och mineralvatten som färdkost och pumpar Spotify i mina lurar, life is good. Men ni ska veta att det var svårt att gå upp 6:30 en lördag but I made it och hade dessutom hur mycket tid som helst för att ta mig till tågstationen och köpa biljett.

Jag kommer in på stationen halv 11 så mina fans vet när de ska möta upp mig. Skämt och sido. Ska jag med mitt lokalsinne försöka hitta till Olivia, kan tänka mig att det blir några stopp på vägen för att fråga om jag går åt rätt håll. Så vi ska bestämma innan jag kommer fram om vi ska lämna min väska innan vi börjar shoppa eller om jag ska göra det efter vi shoppat färdigt. För kolla i affärerna är ett måste då utbudet är betydligt bättre än vad man är vad vid. Och kramas med Olivia måste jag med göra. Min fina.

Som säkert många redan vet så är jag KASS på att packa. Började lite i onsdags då jag hade min tvättstuga att lägga fram kläder och resten tog jag hand om igårkväll. Glömde både tandborste, deodorant och rengöringsmedel till ansiktet trots att jag verkligen försökte att packa ner det efter jag använt det idag. Och hade en kofta jag skulle haft på mig på tåget med men när jag satt på stationen och såg en kvinna i kofta kom jag på att: fasen, min kofta ligger ju fortfarande kvar i min garderob! Och det här med skor, vad ska man ha med sig för skor? Olivia sa att det blåste något fruktansvärt men det gjorde det inte lättare för mig. Hade man varit smart hade man tagit ett par vinterkängor men inte Natalie Eriksson inte. Hade mamma sett mina val hade hon väl gått i taket. På fötterna nu har jag mina Matsumatos (eller vad fasen de nu heter..) och mina converse i resväskan. Alltså skor man INTE ska ha på vintern egentligen.


så här ska det se ut ikväll!

Nu är vi i redan i Karlshamn, detta kommer nog gå fort.
Natalie

Kommentarer
Postat av: olivia =)

jag ska försöka samla ihop alla fans på stationen och lugna dem lite ;) fan va gött att du snart är framme! =D

2011-02-19 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0