min helg

Har haft en sån rolig helg och har ju totalt glömt bort att berättade om den.

Jobbade som vanligt kvällspasset på jobbet i fredags och därefter gick jag till Carro. Vi mötte upp Jade och efter ett tag satt vi på bussen mot Amanda där vi skulle möta upp alla. Så himla rolig kväll. Alla var så sociala och trevliga mot varann att det tog emot för att gå hem och lägga sig eftersom man jobbade dagen efter. Men vet att det inte var sista gången direkt så blir ju fler gånger och då kan man dricka som de andra i och med att jag bara drack cola denna kvällen!

Ovanligt pigg på jobbet och vi var så flummiga hela dagen. Under en rast övertalade Emelie mig och Hanna att hänga med på tjejfest och sen utgång. Vi bangade minsann inte och lite efter 8 var vi på plats hos Vickan där resten av deras tjejgäng var samlat. Så härliga tjejer, verkligen! :) Runt tolv, halv ett drog vi mot stan och Piraten eftersom det typ är det enda stället man kommer in på på lördagar. Såg en hel del man kände igen och så Niklas. Han var så jäkla go. Aningen runt om fötterna och tappar bort sina små vänner så han hängde med oss tills de uppenbarade sig igen! Runt halv 3 gav jag och Hanna upp och gick och la oss vilket var en bra idé!





Blev väckt av både samtal och SMS på söndagsmorgonen så var bara att gå upp. Trots att jag inte varit helt nykter kvällen innan kände jag inte av något förutom min förkylning då som kanke var värre än nånsin. Perfekt att jobba via telefon när man tappat rösten. Mamma hämtade mig på eftermiddagen och resten av helgen spenderade jag i Ledja med familjen. Ett bra avslut på en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0