genom eld

Var hur trött som helst när jag gick upp imorse, vilket nog berodde på för få timmar natten innan. Men hela min morgon blev så mycket bättre när jag skulle låsa min dörr och såg att det hängde en matlåda på handtaget. Jag som alltid är ute i sista sekunden totalt glömt bort att ta med mig någon lunch så detta gjorde helt och hållet min dag.

Att jag sedan var superflummig på jobbet gjorde allt lite bättre även det. Hade så roliga samtal med folk som är lika mycket kocko som en annan. Sabina är ju också en bidragande faktor till att jag blir flummig, tillsammans brukar vi spåra ut. Och idag var dessutom Hannas första dag på supporten, hur ska vi klara oss om vi redan saknar dig :( ?

Efter att jag kommit hem har jag inte gjort ett dyft. Rensat chipsen och dippen som blev kvar sen igårkväll och så kollat lite på TV. Jag missade både Solsidan och en dokumentär om eventsäljare medans jag satt på tåget så nu har jag sett dem. Solsidan levererade som vanligt och dokumentären var sjukt intressant. Handlade om hur Phone House behandlar sina säljare. Dåliga arbetstider, sjuka chefter och grymt otacksamt.

Imorgon är jag ledig, blev jättechockad av att se det i mitt schema idag. Lite som att få en riktigt bra deal liksom. Då det kom så plötsligt har jag inga egentliga planer för morgondagen. Funderar på att åka ut till Brömsebro för att hälsa på! Milwa fyller ju redan 3 i helgen och då är jag i Jönköping så tänkte lämna över mina presenter redan innan =) Dock är inget skrivet i sten än!

Om det nu är så att jag åker måste jag gå upp tidigt och trots att jag nyss skrev att jag nog skulle vara uppe hela natten får man dra en gräns någonstans. Bussen går nämligen 08:05 vilket är omänskligt tidigt.


Snygga tjejer

Trevlig kväll på er!
Nats loggar ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0