8 februari

Är heeeeeeeeeeeeeelt slut efter egentligen ingenting mer än 8 timmar på jobbet. Vi höll på att bli nerringda då säljarna verkligen var på G idag. Sen fick vi besök också av Elinas syrra som jobbar i Borås och en snubbe från Kalmar-butiken. De fick sitta och medlyssna när vi tog samtal, kul att visa hur det går till när de ringer till oss :)

Efter jobbet gick jag och Emelie och unnade oss käk från Klockgrillen som jag tog med mig hem och åt! Var hur hungrig som helst och ändå fick jag ändå inte i mig mer än halva pizzan som var gudomlig.

Sitter och degar i soffan för tillfället och har inga planer på att flytta mig härifrån. Ska upp tidigt för en grej som jag ska göra innan jobbet så att sitta uppe halva natten är ju inget jag hade tänkt göra.

En liten rolig grej vill jag faktiskt dela med mig av också. Har ju annars inte så mycket men nu så. Kollade nämligen mitt schema för några dagar sen och såg att jag var helt ledig nästa helg igen. Så varför inte ta tillfället i akt och åka till Malmö? Hörde med Olivia och fick svar idag att hon var helt ledig då, hur bra? :D Ska verkligen bli sjukt kul och det är egentligen på tok för sent av mig att hälsa på henne, men bättre sent än aldrig eller hur?

Och bara veckan efter det är det dags för oss tjejer att fylla en full bil och dra till Jönköping och Joss. Det går för fanken bra nu! Och det känner jag verkligen att vi är värda nu efter att ha sett varandra på tok för lite. Mina tjejer ♥



Kommentarer
Postat av: Olivia

Alltid bättre sent än aldrig, kommer bli helt awesome! =) <3

2011-02-08 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0