7 februari


 

Säger med dessa bilder på Budda som jag inte visat innan godnatt! Har varit en bra dag, hade världens bästa humör i början på jobbet efter att jag och Sabina gick hela vägen dit. Efter lunch blev det lite tyngre men ändå helt okej! Imorgon börjar jag "tidigt" vilket i min värld numera betyder 10.30, vilket egentligen är skrattretande.

Jag & Hanna hade planer på att träna innan jobbet men vi var så klantiga sist som inte köpte en sån där liten grej så man kan komma in även om det inte är personal på plats. Så vi la fram det tills senare i veckan =)


Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg =)

2011-02-08 @ 09:42:43
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Josefine

Nämen, har du Buddha? :)

2011-02-09 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0