22 februari

Kom nyss hem efter en lunch på stan med Nanna & Elina! Vi tog den goda lunchbuffén på Åhléns som tyvärr var väldigt utplockad då vi kom efter 1. Lite dåligt tyckte vi men det gick ner ändå. Till efterrätt slog jag till på te & en semla som var helt underbar! Vi tog även en runda på stan efter att vi var färdiga och jag fick med mig jättesöta bokstäver som jag ska sätta på min hylla.

Funderar på om jag ska åka med mamma och Niclas hem eller om jag ska stanna i stan och tvinga med Hanna ner till gymmet. Lutar åt det första alternativet så jag kan kela lite med min Twist, finns ingen som honom!

Sabina informerade mig förresten att vi var bjudna på fest i Malmö i helgen. Var tydligen massa Telenorbutiker som skulle slå ihop och ha ett redigt kalas. Hade vi inte redan planerat in att åka till Jönköping hade jag absolut inte bangat! Så jäkla kul att träffa folk i verkligheten med, men det kommer fler tillfällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0