kärlek vid sista ögonkastet

If I walk away - follow me

Hej alla!

Är det bara jag som tycker att denna dagen har gått supersnabbt? Trots förkylning, halsont och ett huvud som fortfarande inte är riktigt att lita på tycker jag att det har varit en bra dag. Folk har varit så oerhört trevliga och bara det gör att man inte skapar någon ilska eller irritation. Det är precis så det ska vara! Och så hann jag catcha upp lite med både Anna och Elina på två olika raster, vad mer kan jag begära?

Fick även ett SMS som gjorde mig glad, min telefon fanns att hämta ut! ÄNTLIGEN! Så den hämtade jag ut efter jobbet i sällskap av Jones! Det är många som man kanske inte riktigt vet vart man har men Jones kan man alltid lita på, vad det än gäller. Vet inte om han också tror på karma, som jag gör, men OM han gör det så har han väldigt bra karma då han alltid ställer upp för folk =)

Och som alla säkert inte missat efter mina 74653 skickade SMS så har jag bytt nummer, vilket blir min sista gång. Tycker det är alldeles för pilligt men detta numret jag har nu har jag haft sen jag var 10-nånting. Att jag sedan sabbade mitt utskick och var så klantig att jag inte skrev vem det var ifrån får jag skylla mig själv för. Fick inom loppet av 5 minuter kanske 20 SMS där de frågade vem det var ifrån, är lite för snabb ibland. Anna tyckte jag skulle skriva tillbaka till alla: "skaffa smsfritt sverige med telenor du också" och då föreslog jag: "lite mer som du vill ha det". Arbetsskadade? Ja.



Lite sånt här hade jag inte tackat nej till..

Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0