"vi är alla skadade människor, vi är alla varandras plåster”

Hejsan! Hur mår ni idag? Haft en bra helg? Jag har äntligen återhämtat mig från i fredags, tog nästan hela dagen igår. Ibland ville jag bara dö en stund istället men ja, det kan gå så för alla någon gång ibland. Jag var ju trots allt inte ensam om det, B hade varit med om exakt samma sak så vi bara skrattade åt det.

Det var nämligen så här att jag, Siri, Olivia och Elina började hemma hos mig. Jag var övertaggad efter att ha varit ledig hela dagen och sovit så himla skönt. Och inte heller blev det bättre när både Filip och Mård kommer heller. Filip börjar hälla upp drink efter drink och tillslut så brast det. Jag kom alltså inte till Harrys som det var tänkt, men jag tar igen det en annan gång (y)

På kvällen igår så var vi och firade Natalie (Kauppi) som fyllde 18 för två veckor sen. Jättetrevligt även om jag blev lite slö på slutet. Hade lovat mamma och Niclas att köra hem dem så var tvungen att stanna till slutet, men de har en skön soffa så det gjorde inte så mycket.

Men nu ska jag gå ner och ta mig lite frukost, även inspekera min bil som Niclas håller på att göra så ren och fin. Sen får vi se vad dagen erbjuder! Nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0