4 april

Dream, believe, achieve, L i v e i t

Med dessa visa ord tänker jag börja kvällens inlägg. Sitter hemma och kollar på 2½ män samtidigt som jag sitter och knappar lite. Har haft världens bästa humör idag trots att det fanns mycket som skulle kunna sabba det, men icke idag inte! Det gäller ju faktiskt att inte låta någon trycka ner en för det är det värsta som kan hända! Gjorde även min första EGNA kredit idag vilket kändes hur befriande som helst, vi är på banan mina vänner! Great success!

Efter 8 timmar på jobbet drog jag och träffade Carro & Emma. Vi gick hem till Carro efter ett tag och jag tog med min indisk mat från stället bredvid som jag totalt älskar. De har en underbar chicken vindaloo och brödet är tooooo die for! Helt jävla underbart. Dock började jag bli lite seg och hellre att sega ihop när man väl är hemma än att göra det där i och med att man helst ska ta sig hem med. Vi bestämde i alla fall att det blir Kalmar & IKEA på söndag, ska låna en kombi och Bengan ska med, blir bra. Jobbar ju nämligen 6 dagar denna veckan vilket kanske inte är det roligaste men man får stå sitt kast i och med att jag bytte bort min helg den 24:e för att jag inte ville jobba när de kommer på besök från Skåneland.

Har förresten helt glömt bort att berätta att jag tog min pärla (ja, jag har fortfarande inte döpt den) till Johanna och c/o där vi sedan åkte vidare till stan för att äta på kina. Inget att hänga i taket över huvud taget, men sen hade jag ju inte så höga förväntningar heller! Efter det åkte vi och handlade och jag köpte med mig en B&J vilket inte heller var någon höjdare, 200 kronor direkt i sjön :( Men det gäller ju att testa, då har man i alla fall gjort något.


Imorgon är det jobb igen men börjar inte förräns vid 10 så en liten sovmorgon har jag allt vilket är skönt! Så nu ska jag fortsätta njuta av min lilla egentid jag har. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0