15 låtar

1. DIN FAVORITLÅT
I'm Yours med Jason Mraz

2. DEN LÅT DU GILLAR MINST
Måste nog vara Mikrofonkåt för tillfället, värre låt finns inte

3. EN LÅT SOM GÖR DIG GLAD
Hghwayman med Hoeffmaestro (?) får väl igång vem som helst!

4. EN LÅT SOM GÖR DIG LEDSEN
How to save a life med The Fray.

5. EN LÅT SOM PÅMINNER DIG OM NÅGON
We can work it out med Andreas Johnsson. Så otroligt stark låt.

6. EN LÅT SOM PÅMINNER DIG OM EN PLATS
Varje gång jag hör Hotel Room Service så påminner det mig om Marmaris 2009. Blir så sjukt glad för i Marmaris kan man inte vara annat än glad. Sakna. 

7. EN LÅT SOM PÅMINNER OM EN HÄNDELSE I DITT LIV
Synd att du är så söt, jäkligt söt låt. Påminner mig om min första "kärlek". Herregud, vad allt var verkligen mycket lättare när man var mindre.

8. EN LÅT SOM DU KAN ALLA ORD TILL
Eftersom "Dansar aldrig nykter" var min favoritlåt som liten kan jag den utantill. Så jäkla klämkäck låt! Och så i princip alla Winnerbäcks låtar då alla är så där jättebra!

9. EN LÅT SOM DU KAN DANSA TILL
Gubben i Lådan med Daniel Adams-Ray får igång både mig och mina tjejer, rejält!

10. EN LÅT SOM FÅR DIG ATT SOMNA
Som mindre spelade jag alltid Jamie Meyers skiva när jag skulle sova, så den funkar absolut. Musiken då? Jodå, kanonbra då han var lite av en idol i mina tonårsögon.

11. EN LÅT FRÅN DITT FAVORITBAND
Violet hill med Coldplay är en fin rackare även om Coldplay kanske inte direkt är mitt favoritband. Lyssnar nog mer på bara sångare/sångerskor mer än band.

12. EN LÅT FRÅN ETT BAND DU HATAR.
Runke Balle med Meduza (tror dock inte att det är ett band, men suger ändå)

13. DIN GUILTY PLEASURE-LÅT
Har ingen aning om vad guilty pleasure låt är för något men är kanske någon låt man egenligen skäms att man gillar? I så fall är det nog Angel in the night med Basshunter eller Vart ligger landet där man böjer bananerna med Mojje.

14. EN LÅT SOM INGEN SKULLE FÖRVÄNTA SIG ATT DU GILLAR
Champion med Amy Diamond kanske?

15. EN LÅT SOM BESKRIVER DIG
Förstår inte riktigt rubriken men en låt som påminner om mig är Allstar med Smash mouth. En låt som jag hade som ringsignal för ett BRAA tag sen men som etsats sig fast på våra hjärnor likt superlim. Att den sen är superbra gör det ju inte direkt sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0