22 april

Gomorron, gomorrn! Det är fint väder idag med vilket suger lite men efter att jag jobbat idag är jag ledig i dagarna 3, så antar att jag inte ska klaga (egentligen..). Sitter i joggingbyxor och skön tröja så antar att Elina hade skämts om hon hade sett mig nu. Men i och med att jag har både kläder, smink och plattång med mig så kommer jag inte att se ut så här när jag kommer ikväll! Gäller att vara praktisk och smart när man packar. Tog även med mig min högtalare för utan musik kan vi ju inte vara ikväll!




Dagens:
  • Bästa: Många som är hemma under "storhelgen" vilket jag tycker är helt perfa! Josse är hemma med Emil, Bea, skånemänniskorna och så Linda! Finfina grejer.
  • Sämsta: Att jag är på jobbet. Inte för att jag tycker illa om mitt jobb på något sätt, men finns helt klart bättre saker att göra när det är såååå fint väder som det är nu.
  • Mest irriterande: Att jag har mina fina frans-skor hemma i Ledja, tänkte ju ha dem ikväll
  • Låtar: Mohombis nya helt klart! Sök på Coconut Tree, heeelt underbar!
  • Onyttigaste: Måste väl i så fall vara de hårda karamellerna jag tjyvade ute i receptionen innan..

Nu är det inte många timmar kvar, gäller att tagga till. Dricka lite mer vatten så att huvudvärken försvinner och absolut INTE glömma köttet som ligger i kylen. Hade ju varit katastrofalt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0