19 april

Hejhej!

Har haft en sån underbar dag, det enda som har varit var att gå upp imorse. Började tidigt och såg när jag kom till jobbet att Anna var inloggad på chatten, blev så gla' för det var ett tag sen jag såg henne sist. Så vi hängde ute i solen både under första rasten och på lunchen med henketufs'



Efter jobbet mötte jag upp mina små nötter, B och Elina, när de var och kollade efter lite nya kläder! Blev inga klädköp dock en finfin "middag" på tre G där vi satt ett bra tag. Sen gick vi hit och bara mös med varann, sån äkta kvalitétstid verkligen! Planerade även att äta ihop imorn, kanske grilla eller annat mys. Får kolla om Siri och Nanna med kan! =)

Annars är jag bara glad hela tiden. Händer så mycket roliga saker hela tiden och jag trivs bäst när det händer massa hela tiden. En fin helg som kommer nu och nästa helg är det valborg som jag har tänkt att spendera i Lund och fest i Malmö på kvällen, låter det som något strålande Olli? :D


Nu ska jag börja min tv-kväll! Först DH och sen In the middle, underbart!
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0