16 april

Hej mina små söta!

Jag är ganska kass på detta, eller hur! Men hellre skriva när man har lust än att klämma fram några rader bara för att liksom.. ;p har ju inte hänt 1000 intressanta grejer heller så har inte haft någon direkt anledning att uppdatera heller :D

Jobbade igår och hade den fina tiden 11.30-20. Då kvällen ändå var oplanerad väntade jag tills Svärd hade slutat så hon kunde åka med mig. Vi åkte och handlade och efter det åkte jag mot stan. Men sen när jag kom på att det ändå inte händer något roligt i stan gjorde jag en fin u-sväng vid hoglands park för att åka mot Ledja istället.

Det visade sig vara ett perfekt drag. För jag och mamma la oss tillrätta i sofforna och kollade på "Dont mess with Zohan" eller vad den nu heter! Trots att jag har sett den tidgare leverarade den igen. Och idag har jag inte heller gjort många knop! Tanken var att träffa B SOM KOM HEM IGÅR! Men hon hade inte räknat med att de skulle fira Marcus idag så får se om vi gör något efter kalaset! För jag ska krama och pussa ihjäl henne :D

Blir nämligen inget party denna helgen då jag ska agera chaufför imorgon när vi drar till Kalmar och vill gärna var en nykter sådan! Blir ett gäng som åker dit för att shoppa i modehuset och på IKEA! Inte för att jag direkt behöver något men klart man ställer upp när jag behövs!


Miss my friend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0