vänner ♥

Jag kan bli så besviken på folk som inte håller vad de lovar, som visar vad de känner eller som bara bryr sig om sig själva. Jag försöker oftast att tänka på alla i min omgivnig, även om det inte alltid går. Försöker få med alla för att skapa trivsel. För det är ju det som är viktigast - att man trivs med sig själv och med människorna man har runt sig.

Att alla är så utspridda hjälper inte direkt. Jag saknar själva grejen med att kunna bestämma att det blir fest en timme innan och alla samlas. Det var tider det. Men jag vet att det finns något där ändå, något som gör att vi håller ihop. Vi behöver inte umgås 8 timmar om dagen för att finnas för varann. Nu är B hemma ett tag, Filip är hemma över helgen och resten av ligan kommer nästa helg när det stundas påsk! Då minsann smäller det ska ni veta!

Därför är jag så glad av att ha mina närmsta vänner, de ger mig så mycket glädje. Tack för att ni finns, världen skulle vara en mycket tråkigare plats utan er! Och ikväll ses vi, i alla fall några av oss, det är ju alltid något!












Här har jag bjudit på några godbitar från 2007, hoppas ni tyckte om bilderna!



I'm free to be whatever I, whatever I choose and I'll sing the blues if I want.

 


Kommentarer
Postat av: olivia

Massor med fina små <3 till dig!

2011-04-18 @ 11:35:08
URL: http://oliviastertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0