summer sun

Kom precis hem från jobbet och har ätit korv-stroganoff, alltid lika fint! Har lite kvar att röja i lägenheten annars händer det inte särskilt mycket! Och så laddar jag för DH ikväll, följt av The middle!

Är så trött på folk med dubbelmoral. Om man nu står för en sak gäller det att följa det med. Nu menar jag inte till punkt och pricka men jag tror ni förstår vad jag menar. Jag är trött på folk som endast blir glada av att förstöra för andra, som får en kick av att göra någon något ont. Trött på fok som gör vad som helst för att klara sig på andras bekostnad. Trött på folk som inte drar sitt strå till stacken utan istället gör sådant som passar personen bättre.

Men jag är inte bitter, absolut inte! Det är en bra dag idag =) Och dessutom så vet jag ju i alla fall vart jag själv står och det är det som är det viktigaste.

Denna låten blir jag så otroligt glad av. Så glad att jag ska trippa ifrån datorn och med glädje dammsuga min lägenhet :) Lyssna på den vettja! Är nämligen ett lokalt band från Karlskrona som är så duktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0