natalies helg

Hejsan hejsan!

Vad snabbt denna helgen har gått, helt sjukt! Och då jobbade jag ändå på lördagen. Började i alla fall helgen med att fika på tre G med Elina efter jobbet i fredags, där satt vi i minst 2 timmar innan vi fick för oss att åka till Johannishus för att kolla på en hoppträning innan vi åkte för att softa i Kuggeboda. Åkte hem runt 11-12 och var pigg dagen efter.

Hämtade upp Emelie på vägen och åkte till jobbet där en vääldigt lugn dag väntade oss. Det brukar nämligen ringa på ganska bra på lördagar så vi undrade vart alla tagit vägen. Efter jobbet drog jag till Carro och vi åkte och hämtade Mimmi. Därefter fixade vi oss lite och mötte upp Jade innan vi gick till Monika. Eter ett tag gick vi till Juan och runt midnatt åkte jag hem för att vara pigg till Ullared.

Om jag var pigg när klockan ringde 05:30? Skulle inte tro det men var tvungen att stiga upp. Hämtade upp Sabina och Emelie och i Listerby hoppade vi in i Elinas ford till Karlshamn där vi mötte upp Hanna. Efter typ 4 felkörningar kom vi äntligeeeen fram och spenderade hela dagen i det stora varuhuset. Handlade alldeles för mycket men är nöjd med precis allt. Hemvägen gick dock inte lika bra, började med att forden hade för lite luft i däcken och att vi körde fel 7000 gånger. Kom hem efter 5 timmar och stuuuuupade i säng direkt.




Eftersom ingen direkt hade fått någon sömn var det 4 zombies på jobbet idag, trodde aldrig jag skulle överleva dessa 8 timmar but I did :) Efter jobbet tog jag en liten siesta och sen jag vaknade har jag pratat med B, plockat in nästan alla saker och duschat! Så jäkla skönt =)

Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0