in the summertime

Är nu hemma på Alamedan igen efter att ha varit igång i några timmar! Åt en fantastisk middag hemma i Ledja, stekt torsk med potatis och remouladsås innan jag åkte till Johanna för att fira henne. Hon fick örhängen och en liten övergiven blomma jag hittade inne på ICA i Torsås! Blev bjuden på tårta och skitsnack innan jag var tvungen att åka vidare.


Var nämligen en planerad liten tjej-kväll med brudsen. Dock verkade Nanna inte vara med på noterna men det var i alla fall B och Elina. Så vi satt och pratade, spelade kort och åt morötter & dipp. Riktigt fina grejer. B åker ju tidigt på onsdag så det är inte säkert att vi hinner träffa henne innan dess och det är ju så jobbigt att vara ifrån varann :/ men det går fort, det gör det alltid!

Nu ska jag sova, eller hade tänkt det i alla fall. Börjar inte förrän 11 imorgon så om jag är pigg nog åker jag och rider på morgonen innan jobbet, ska man gå upp tidigt för att göra något kul brukar ju inte vara lika svårt som det annars brukar.



Nä, nu blir'e bingen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0