:)

Tjena mittbena! (egentligen så lökigt att säga så, men what to do..?)

Har diskat allt jag har sen jag kom hem och även dammsugit och skurat golvet i köket. Är fortfarande inte helt färdig men har bestämt mig för att ta bättre hand om mitt hem och inte festa här lika ofta längre. För det blir stökigare än vad man tror. Mycket disk, skitigt på golvet och klibbigt lite varstans. Men jag är snart färdig, det gäller ju att ha tålamod vilket inte är min starkaste egenskap.

På jobbet idag var vi superflummmiga den sista tiden. Har en säljare som verkligen är såååååååååhär smörig som vi satt och pratade om precis när han ringde. Detta gjorde oss väldigt paffa och vi kunde verkligen inte sluta skratta, tyckte lite synd om Sabina som var tvungen att ta det samtalet men det gick ganska bra ändå! =)

Blir lite ändrade planer angående helgen, blir inte IKEA utan Ullared med Hanna, Svärdet & Sabina. Hanna tyckte vi skulle åka redan 04 på morgonen men det blev starka protester hos resten av gänget. 06.30 är fortfarande FÖR tidigt men vi fick förhandla lite och vi kan ju trots allt sova lite i bilen medans morgonpigga Hanna agerar chaufför! Blir nog riktigt roligt, har ju lite saker jag tänkt köpa.

Annars då? Jorå, sitter och tänker ganska mycket. Det är bara 2 veckor kvar innan valet till högskolan stänger och jag vill verkligen ansöka. Men vad? Vad fasen är det med mig? Varför vet inte jag vad jag vill bli? Lite mål och ambitioner i livet skulle sitta finfint, alternativt att vara nöjd med det jag har. Men som sagt - gräset är alltid grönare på andra sidan!

FÖRRESTEN, för tusan! Mamma öppnade mitt brev med statteåterbäringen idag och jag fick veta att jag får nästan 5000 kronor i sommar vilket är helt perfa. Ska helt klart lägga undan pengarna då det kan vara bra att ha till svårare tider. Gött mos, alltid härligt med bra nyheter. Något som är mindre bra är att jag måste till Onoff med min fina lilla HP imorn för att kolla lite saker. Batteriet har slutat att ladda sig och det ska det ju inte göra efter bara några månader :(


Åh, jag hade gjort vad som helst för lite värme nu! Kroatien i maj, någon?

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0