7 april

Tittar mest in för att säga hej.

Hos mig är allt bra, vi går ju mot ljusare tider. HUR skönt är inte det? Sitter liksom i lägenheten, klockan är 20 och det är fortfarande ljust ute. Underbart! Jag har verkligen sett fram emot det så himla länge. Så nu får lägenheten en riktig vår-städning, pausade bara lite för att skriva här. Har skurat och dammsugit i köket, plockan undan nästan allt där inne och nu gett mig på hallen och rummet. Vinterskor och jackor ska ut, även halsdukar, mössor och vantar. För sånt behöver vi ju inte nu när det är varmare. Puh!

Igår bar det av till Ledja en stund. Mamma var i Sthlm men Niclas och Twist var ju såklart hemma! Mys. Annars har det inte hänt särskilt mycket. Men ibland gäller det faktiskt att bara gilla läget, tror det är en viktig egenskap även om jag inte är så duktig på det.


Jag tänker på dig Anthonio, kan inte ens förstå vad det är du går igenom för tillfället. Känner mig också väldigt otillräcklig och vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Men du ska veta att du kan alltid komma till mig om du behöver prata om det eller kanske prata om något helt annat, bara för att rensa tankarna.

Men nu ska jag fortsätta och städa och sedan grädda min pizza i ugnen!
Ha det så bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0