22:17

Nu är lägenheten alldeles strax färdig vilket är hur skönt som helst! Köket är så där rent som det bara brukar vara när mamma har varit i farten och golven är skinande rena och luktar citron! Vilken härlig känsla! Ska bara ta ner min fotälj från sängen (den är där eftersom jag skurade), vattna mina 2 blommor och lägga mattorna tillrätta. Därefter väntar en efterlängtad dusch och jag räknar med att vara färdig tills Scrubs  och HIMYR  börjar!

Imorn börjar jag redan 8 vilket är superskönt! Så jag hämtar upp Sabina på vägen och därefter väntar en 8-timmars arbetsdag som vanligt. Tyvärr får jag inte fira att det är helg på kvällen då jag jobbar på lördag med men det är smällar man får ta när man hade en 3-dagars helg förra veckan!



Drömde förresten att jag åkte till Grekland inatt och att vi tog båten till Marmaris! Där mötte jag Ali och jag skulle överraska Esen! Känns förjävligt att inte ha en resa inplanerad till mitt favoritställe men den tiden kommer den också! Hade bara varit så skönt att komma iväg lite, tror jag hade behövt det!


En glad Natalie i Marmaris '09

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0