21 april

Sitter i soffan och är trött i både ögon och huvud och ska därför alldeles strax gå och lägga mig. Jobbade mellan 11.30-20 och fick faddra sista timmen vilket var riktigt kul :) Man märker att de börjar lära sig mer och mer och att det dessutom är sjukt härliga tjejer gör det inte direkt sämre!

Efter jobbet åkte jag hem och åt och runt 9 åkte jag ut till Dragsö för att möta upp Sabina, Tobbe och hennes föräldrar som är på besök över helgen. Så kul att träffa dem och Sabina och hennes mamma är verkligen lika!

Nu ska jag runda av, måste vara pigg tills imorgon. Kommer bli en helfestlig kväll och då vill man minsann inte vara trött. Ska jobba mellan 9.30-18 men ska försöka få gå tidigare om det går då det står grillning på schemat ute i Kuggeboda! Sweet stuff. Massa roliga människor på ett och samma ställe, kan ju inte bli sämre! =)


Olli & jag för några veckor sen. Imorgon får jag äntligen träffa henne och massa människor jag inte sett på ett tag. Happy-times!

Gooodnattttt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

åhh, snutt jag kommer inte imorgon tyvärr =( jag jobbar så tidigt på lördag och så har jag redan andra planer sen länge.. Men på söndag ses vi garanterat!! =D <3

2011-04-22 @ 00:53:26
URL: http://oliviastertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0