18 april

Godkväll! Sitter hemma i soffan och har precis ätit stekt falukorv med stuvade makaroner (som jag lyckades med på första försöket..) Är mätt men huvudet bankar fortfarande, inte lika kul!

Dagen har gått sååååååååååå sakta och jag var verkligen glad när jag fick gå hem. Börjar redan vid 8 imorgon så jag hoppas att dagen går fortare då! :) Vad som händer efter har jag inte räknat ut än men något skoj borde ju hända! Inviga grillen kanske? We'll see!

Nu ska jag städa undan efter middagen (råkade nämligen riva ner penn-stället och hur mycket bulgur som helst över köksgolvet) och sedan ta en huvudvärkstablett. Eftersom det ändå inte är några roliga tv-program ikväll kan jag ändå plocka undan det jag vill ha bort, dammtorka och lite sånt "kul" innan jag går och lägger mig. Imorgon behövs det nämligen pigga krafter då vi ska planera helgen som kommer, den kommer bli LEGENDARY!


Utsikten från jobbet


Nu rundar jag av, hoppas att ni mår bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0