1 april

God eftermiddag bloggen!

Har haft en sån skön dag då jag är helt ledig idag. Sov till 1 och efter det fick jag ett rejält cp-ryck och la in nästan alla nytvättade kläder i garderoben vilket jag aldrig trodde skulle ta slut. Vart kom alla kläder från och varför har jag aldrig något att ta på mig ändå? Sjukt är det.

När jag pysslat runt lite åkte först och hämtade ut mitt paket på posten och efter det en runda till Lyckeby där jag handlade tills ikväll. Självklart glömde jag att handla åt Elina på Systemet men som tur väl är tar Olivia och Siri en runda dit innan de kommer hit, puh! Hade nämligen precis kommit innanför dörren när jag kom på det, känns ju surt att behöva gå ut igen.

Nu håller jag på att tina kött, plocka undan massa grejer och städa inför ikväll. Ska även börja göra mig i ordning och försöka hitta något jag vill ha på mig ikväll. Järngänget samlas nämligen och det ska bli sjukt kul, ses fram emot! Och natten kommer vi spendera inne på Sliver och dansa röven av oss, kan ju inte bli bättre! Ses i dimman =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0