zombie

Jag är en zombie idag, bokstavligt talat. Innan klockan 7 på morgonen ringde det på dörren, visade sig att de som lägger om rören i huset ville in i just min lägenhet. Såg nog ganska sömnig och seg ut så han erbjöd sig att börja hos grannarna istället. Trodde jag inte skulle se dem mer men likförbannat var de där en kvart senare och skulle in. Så fick försöka sova den sista kvarten, ganska medveten om att de fortfarande var i lägenheten, innan jag gick upp. De hade som tur väl gått då.

& på jobbet är det ensamt som vanligt. SÅÅÅ jäkla trist faktiskt då mina arbetskolleger är dem som gör jobbet till det fina det faktiskt är. Verkar som att alla andra har blivit omplacerade nu så mitt hjärta skriker efter Anna, Bea & Tomas eftersom de också borde vara här med mig nu. Visst, på detta sättet blir jag mer koncentrerad. Ingen Shayan, Anthiono eller nån annan som stökar och bökar. Men hellre lite stök och bök än ett ensamt helvete.

Aja. Har iaf något kul att se fram emot. Bestämde nämligen igår med Johanna att vi ska äta på Thai idag efter jobbet. Kan ju inte bli bättre. Och efter har jag inte direkt några planer, får se om jag åker hem eller inte. Var ju ett tag sen faktiskt, gäller att passa på när man faktiskt kan!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0