you lost me

Det är en övertrött Natalie som skriver nu, kände mig återigen som en zombie när jag vaknade och när jag kom till jobbet visade det sig att jag skulle ha två stycken som lyssnade på mig. Mest för att se hur vi jobbar i olika program, så då fick vi hjälp av Fredrik att koppla in deras telefoner. När allt var frid och fröjd skulle jag börja ta samtal men blev lite fundersam när de hörde kunden men inte jag. Så kallade på Fredrik igen och vi kollage igenom allt men fick inte ihop det, det var inte förräns en av mina medlyssnare frågade om jag kopplat i mitt headset som det visade sig vart det var fel. Det hade jag glömt, helt sjukt för det har verkligen aldrig hänt innan.

Men resten av dagen gick bra och nu har jag landat hemma en stund innan det bär av igen. Ska till stallet och kraken en runda, ska bli så himla skönt verkligen :) Det är egentligen ganska konstigt vad fort man vänjer sig vid saker man tycker om. Jag har vant mig att hämta min bärnstensfärgade häst i hagen och pyssla om honom, bråka lite ute på ängen, njuta av ljudet av hovarna på asfalt och massa annat. Jag trivs!

Och imorn ska jag göra något jag tycker om megamycket, träffa JOSS. Blir en lång resa med 3 (!!!!) byten, men det är det värt! Sen väntar oss en dag i Jönköping med shopping och så får vi se vad som händer efter det :D


Olli & jag :)

Nu börjar det bli brådis, ska nämligen handla & ta ut pengar till Chrille så får nästan åka nu.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0