26 september

Godkväll på er!


Hoppas att er helg har varit lika bra som min har varit. Utgången i fredags kan jag leva på, än mer träningen igår med Chaplin! Att vi gör framsteg är så sjukt kul. Därför var det bra att han inte var en läromästare när jag började rida honom, för då hade jag aldrig utvecklats som ryttare. Istället lär vi oss massor båda två samtidigt som jag förstår hur lyckligt lottad jag är som får ha honom som om han vore min egna!

Vi tränade även idag och det gick bra, den lille lurisen kan minsann massa ändå! När vi började i slutet av juli var han som en spänd foilsträng, men nu går han ner på tygeln och sånt fancy! Men nog snackat om hästar, ni måste ju vara fett uttråkade!

Kvällen spenderade jag i Ledja och vi hade Kauppis på besök. Hade rätt vilda diskussioner vid middagsbordet, tänker inte skriva några citat eller liknande då ni kan tro att vi är helt kocko, från vettet och allmänt dumma i huvudet. Natalie hade med sig Jonathan, vill nog inte ens veta vad han fick för första intryck av våra familjer tillsammans. Vi har ju trots allt känt varandra i 10 år, så mellan oss är det ingen fara, vi vet vart vi har varann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0