because of you

Är hemma. Helt slut. Det har varit en lång dag.

Sitter för tillfället vid köksbordet, hade jag lagt mig i soffan hade jag somnat direkt så undviker den ett tag till. Ganska så skönt att sitta här faktiskt, det enda som hade kunnat vara lite bättre är att fönstrena skulle vara rena och att jag hade haft möjligheten att lägga tillbaka alla badrums-prylar i badrummet där de hör hemma. (De håller ju fortfarande på att trixa med rören, så om jag väl hade lagt tillbaka dem kan jag ge mig fanken på att de hade tagit ut dem igen) (förlåt siri, vet att du hatar långa meningar inne i paranteser;p)

Har iaf varit på telenor idag och efter det drog jag på utbildningen på Synovate. Så blir inte att göra så mycker mer nytta idag. Har diskat upp allt iaf och nu ska jag kolla på ett dubbelavsnitt av Cougar Town, har sett fram emot det. Har nämligen inte gått något bra på TV på evigheter känns det som. Visst - vänner, SATC, HIMYM och alla andra serier i all ära men det är något med att se helt färska avsnitt! Så det är precis det jag ska göra nu!

Bara en dag kvar sen åker jag till Jönköping & min pärla!
ÅH, VAD JAG LÄNGTAR!




Kommentarer
Postat av: Josefine

åå dom bilderna vi tog där på dig och mig gillar jag! kommer du ihåg den dagen? :D det gör jag :) vi åt glass bowlade och det var sommar <3

2010-09-08 @ 11:53:40
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0