don't you know that love kills?

Jag veeeet, är inte världens bästa på att uppdatera. Men jag har verkligen haft annat för mig.

Johans fest i lördags var AWESOME! Var lite tveksam i början då det var väldigt många olika människor/gäng som skulle komma men kvällen blev hur bra som helst och jag träffade folk som jag inte sett på länge :) Jocke gjorde kvällen med att han inte hade åäö på mobilen, han hade turkiska som inmatningsspråk på telefonen. Dessutom fick vi gå och hämta Oscar annars hade han inte kommit, dumming! Så summan av kardemumman var alltså att alla had a great time & att man var lagom sliten dagen efter.

Blev även jobb igår, var bara jag & Anna och sen några andra ur team 2. Hur skönt som helst att slippa det där surret som annars infinner sig på dagtid. Innan jag slutade fick jag ett sånt sug på Bullens korv så ringde Anthiono och han var på att kränga korvar! (även om han bara åt 2 sen, inte okej!) Fick även med mig Elina på min konstiga plan så slutade med att vi 3 satt i köket och tjimmade lite tillsammans! När Anthonio gick satte jag & Elina på slutet av första SATC-filmen så hon såg färdigt den!

Därefter försökte jag sussa sött till Avatar! Men sov inget vidare faktiskt och blev inte bättre av att de började jobba i rören klockan 07:23!?! Ska bli så himla skönt när de är färdiga för de stänger ju av vattnet och grejar med på dagtid. Men tiden gick hyffsat snabbt på jobbet och mina små frön började idag, hur kul som helst! Och något som är snäppet bättre är att de ska sitta i Team 2 vilket är alldeles precis bredvid oss. I like!

Efter jobbet drog jag hem och levde som en arbetslös för ett tag, det var sjukt nice ändå! Käkade bullens och kollade på vänner tills det var dags att gå till utbildningen på ett annat jobb som jag började på idag. Var helt okej och människorna verkar vara supergoa! Blir likadant imorn, så det kommer också att bli en otroligt lång dag. Vilket gör att jag får runda av här. Måste duscha, plocka undan det värsta och prata med Elina innan jag går och lägger mig. Min fina!

DAGENS: Tomas är helt allvarlig och bara: Är det bara jag eller är denna tröjan för kort? Han fick både mig och Anna att vika sig av skratt och ett dagligt Tomas-citat gick iväg till Annas kille.


Sån härlig bild på mig & Siri ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0