I'm only gonna break your heart

Hemma nu och har varit ett tag. Har hunnit äta mellanmål, hämta ut våra parfymer som jag och elina beställde och kollat färdigt på Eva & Adam som jag började kolla på innan jag gick och la mig igår.

Och så har jag även kollat på två avsnitt av ensam mamma söker, som är något av det mysigaste tv-program som finns! Har följt det sen det började så blev hur putt som helst när jag såg att de inte la upp det på hemsidan. Visade sig att jag kollat på kanal5play istället för tv3play så får faktiskt skylla mig själv när  jag är så korkad.

Blev en dusch nu och städa lite innan mitt nattliga sällskap kommer i form av min fina vän! Lite egentid är allt som behövs och jag har så mycket att berätta! Dessutom vet hon inte att parfymerna har kommit så hon får en liten överraskning! Är man världens bästa vän eller?

Imorn är det tänkt att det blir träning innan lunchen på tre G och shoppingen! Därefter blir det Kuggeboda med henne till kraken som ska ridas. Är säkert superhet då jag inte riktigt red ut honom sist och så har han ju stått i två dagar med. Men det är kul att rida en kanon, så länge han använder sina kort rätt.


Min första bild på kraken som jag vet att ni sett innan. Jag var så glad när jag hämtade honom i hagen, för något sånt här har jag sett fram emot länge. Att vi sedan stött på problem och sånt är bara en baggis jämfört med den glädje han har gett mig när han verkligen visar vad han går för och att han gör precis som jag vill att han gör. Det sjuka med allt är att jag aldrig sett honom innan den dagen och min drömhäst ser ut precis så där - fux med bläs och strumpor. Vilken jackpot jag drog va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0