jag som blev kvar

När det börjar bli lite hösttrist ute så gäller det att faktiskt ha något att se fram emot :)

Som, imorn ska jag till Kuggeboda för att rida Chaplin, han fick minsann vila idag men imorn är det dags igen! Och för att vi ska bli så bra som möjligt så gäller det att vi tar varje tillfälle vi får!

Tidigare på jobbet idag bestämde vi oss för att ta lite tid tillsammans. Blir troligtvis lite musikquiz på harrys och kanske lite karaoke på stars. Hur som helst så kommer det bli jättetrevligt!

Och i helgen kommer Joss & Emil vilket ska bli hur trevligt som helst. Säkert sådär äckelbruna, men bara jag får se lite bilder blir jag nöjd :D


Liteeeen, april 2007

Nu tackar jag för mig, blir att stupa i säng efter en dusch!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0