17:00

Hej!

Jag var allvarligt talat en riktig zombie imorse med, helt sjukt att gå upp halv 7 ju! Men klarade mig igenom mina 5 timmar och hade dessutom sällskap av Tomas vilket var riktigt skönt. Att sitta själv är nämligen inget jag kan rekommendera. Och snart blir det fler jobbtider med Bea och Anna med, can't wait!

Efter jobbet drog jag till... håll i er - tre G med Elina! Det börjar faktiskt bli lite pinsamt att beställa samma sak varje gång, dock olika te-smaker men ändå! Janie tyckte vi skulle ha ett klippkort där och jag säger absolut inte emot, det hade verkligen varit perfekt. Eller ett presentkort när jag fyller år kanske? Nja, det får inte gå för långt alltså!

När vi ätit färdigt drog vi runt på stan och kollade. Köpte välbehövda leggings och så två tröjor/tunikor på JC. Sällan jag hittar något där faktiskt. Gick runt i resten av affärerna innan Elina gick till tåget och jag till lägenheten. Åkte sedan med mamma och Niclas hem för imorn är det dags för ett långsamt farväl.


Jag och Olli, love this picture! (jag ser mongo ut, men andra halvan ser sockersöt ut)

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Vi är socksöta båda två minsann! =)

2010-09-03 @ 12:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0