who am I living for?

Umgås för tillfället med mamma & Twist. Eller ja umgås & umgås, vi kollar på TV samtidigt som jag kelar med hunden, dricker te och sms:ar. Fullt upp med andra ord, but that's the way I like it!

Snart är det dags för duschen, den ropar på mig för fullt för såhär kan jag faktiskt inte se ut imorn. Någorlunda presentabel måste man ju i alla fall vara. Sen SKA jag i säng tidigt ikväll för att vanka runt som en zombie är faktiskt inte särskilt presentabelt, dessutom är ordentligt med sömn A & O (sägs det i alla fall)

Kollar även runt på lite sista minuten igen, det rycker i min resnerv och JAG ska iväg. Vart jag kommer? Spelar ingen roll. När jag åker? Spelar ingen roll. Med vem? Okej, det spelar någon roll. Jag vet precis vilka personer jag vill ha med mig, synd bara att alla är fast med annat. Hade visat er hur det går till med dans på bardisken, hänga i solstolarna vid vattnet och dricka kall öl på boattripen. För någon gång måste man uppleva det jag försöker återuppleva varje gång jag åker :)


På lördag är det dags att fira lilla Rassel & jag vet redan nu att det kommer att bli heeeelt galet!


Njae, dags att dra sig.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0