I'm spinning around in circles

Back at work och det är hektiskt, telefonen går verkligen i ett. Huvudet börjar ge med sig lite, det ska jag inte sticka under stol med men det är värt det, så värt det!

Men jag tar vara på tiden som jag är ledig. Igår t.ex. vaknade jag vid 10 och drog senare till stallet. Var en tjurig Chaplin jag tog in, men han blev bättre när vi väl kom in i stallet. Pysslade om honom ordentligt innan jag gick ut till paddocken då det var för blåsigt för att rida ut. Och vi gjorde även fler framsteg tillsammans, för igår premiärhoppade vi! Det är varken någon stor sak för oss båda enskilt, men tillsammans var det faktistk ett stor steg. Vi är ganska luriga båda två, och envisa som små åsnor! Så nästa gång ska han över det hindret han vägrade på! När jag ridit färdigt hängde jag i stallet, kollade på när Elina red och mös med Budda!

Efteråt åkte jag hem och hängde i Ledja hela kvällen, det var mysigt. Helt great att träffa Twist.
Han är verkligen människans bästa vän

Nu har jag bara en kvart kvar på jobbet och ikväll ska jag leka med flinet' Sitter fint när det är storm ute. Hon berättade att hon hade kuponger på Max värda 250, så ni kan ju gissa vart vi kommer hänga :)

Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0