holding on

Hej allihop!

Har precis landat i soffan min, skönt trots att det varit en kort arbetsdag. Blev tyvärr ingen lunch med Johanna då både hon och Milwa insjuknat mer i förkylningen än när jag var där, men det får vi ta igen! Istället har jag bestämt mig att jag faktiskt ska städa lägenheten. Dunkar nämligen musik och försöker få in rätt känsla, bara hoppas att den infinner sig också.

Därefter blir det en runda hem, har bestämt mig för det faktiskt. Behöver nog prata med mamma lite om Bengt och det. Känns fortfarande så himla overkligt och som om det inte ens har hänt även fast det har gjort det i allra högsta grad. Nu på fredag är det begravning, närmar sig verkligen med storsteg. Tänker på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0