a moment changes everything

I'M NOT LIKE RIHANNA, I DON'T LOVE THE WAY YOU LIE.
(och den sista idioten är inte född än!)

Är snart färdig med rummet faktiskt! Lagt smutsiga kläder i tvättkorgen och vikt resten. Har även bäddat sängen osv. känner mig rentav pysslig idag. Tog även det värsta i köket, men hallen och badrummet är det ingen idé att jag rör då de fortfarande håller på med rören så de lär väl bara flytta runt grejerna igen är jag rädd för.

Men nu är klockan över 15 och jag ska ringa Elina som precis slutade, har lite smaskiga detaljer att dela med mig av. Alltid så jäkla kul och jag vet att hon uppskattar lite skvaller ;p men vem gör inte det i och för sig?


Marmaris i vårt hjärta! Hade nog gjort det mesta för att kunna sitta där och snacka, dricka god P2, umgås med alla fina vänner och njuta. Festa hela natten och så slappa på stranden eller ta en boattrip. Men det var inte sista gången, ska ni veta! Toksaknar idag ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

Fan vad vi ser STEKTA ut på halsena!!!

2010-09-03 @ 10:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0