the way you make me feel

Jag lever och jag mår bra! Har varit framme i Jönköping/Habo i ett dygn nu och vi har hunnit göra massor. Började med att vi körde vilse i Jönköping och hamnade på A6 där vi spenderade pengar och hängde, hur bra som helst. Blev även en obligatorisk runda inne på IKEA där jag blev några ljus, kökdgrejer och lampor rikare.

Därefter styrde vi kosan hem där vi åt köttfärssås med Emil och så var vi och hämtade ut paket där vi mötte Siv. Resten av kvällen chillade vi med datorer, Solsidan, Wii och massa annat. Kanonkalas!

Sov 12 timmar inatt och nu gör vi oss iordning för att åka till Ullared, håll tummarna för att jag ska överleva detta. Men det ska bli kul, har ju trots allt aldrig varit där. Kanske även får den äran att träffa Ullareds-Morgan?

Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0