seg, segare, segast

Jag är livsfarlig idag. Så trött att jag nog inte riktigt tänker längre än min näsa når. Passade på att försöka göra nyttiga saker idag. Handlade på väg hem från jobbet, började tvätta & laga mat. Tänkte passa på att ta ut en maskin och lägga in en ny laddning medans jag lät maten puttra på spisen och när jag väl kom ner till tvättstugan såg jag att den inte var färdig än. Blev kvar där längre än väntat och när jag kommer tillbaka luktar det kyckling redan innanför dörren, alltså inget bra!

Kommer in i en ganska rökig lägenhet men ingen brand här inte, det enda som inte verkade klara sig så bra är grytan och maten som var i. Så fick börja om från scratch igen vilket inte var omtyckt då jag var hungrig som en hel vargflock. But I made it och nu är magen glad minsann! Lite té, en film och avslappning behövs för att jag ska klara morgondagen. För en sån här huvudvärk är inget jag kan gå runt med, blir nämligen skogstokig.

Nu ska jag ner i tvättstugan igen (utan att ha någon mat på spisen) och sen försöka ringa lite fina människor. Även om jag är världens tjinkigaste människa just nu behöver jag prata lite.


Jamaica 2007, ett minne för livet

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0