ridin' solo

I'm back from Kuggebodaskogarna and pretty tired. Haha, vet inte ens varför jag maler på engelska faktiskt. Är nog för trött för mitt egna bästa. Har iaf avnjutit en dusch (konstigt va?) och så ätit äggmackor som satt som en smäck! Dags att börja packa (har inte ens börjat /:) och sen är det natten!

Men jag är lättad, allt gick bra idag. Elina hade nämligen fått ett samtal från Chaplins ägare att han kunde vara bråkig när man skor honom, men han rörde knappt en fena vilket gjorde mig stolt :) Sen tog vi en runda med Elina & Pralin ute i naturreservatet vilket var hur mysigt som helst.


ölaaaand 09, underbart

Nej, tillbaka till det icke existerande packandet. Håll tummarna.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0